• KONTAKT
  • 0917 887 417
  • kuruc@apes.sk
APES-logoAPES-logoAPES-logoAPES-logo
  • O nás
  • Pracovné ponuky
  • Sprostredkovanie zamestnancov
  • Ako si nájsť prácu
  • Kontakt
Registrácia
✕

Tipy pre zlepšenie komunikácie v práci

Dátum pridania 15. januára 2021
Kategórie
  • Tipy a triky
  • Dátum15. januára 2021
Určite to poznáte. V práci sa snažíte vysvetliť, predať, odkomunikovať – ale stále je niekde chyba. Druhá strana nechápe, nerozumie, nie je vám pozitívne naklonená. Prinášame vám tipy a rady na zlepšenie komunikácie.

 

Nezaťažujte zákazníkov svojimi problémami

Nezávislí profesionáli robia občas tú chybu, že chápu dobrý vzťah so zákazníkom alebo obchodným partnerom ako príležitosť pre osobné výlevy. Jeho to síce vôbec nezaujíma a možno si to zo slušnosti aj párkrát vypočuje, než mu raz dôjde trpezlivosť. Tvrdá pravda je, že zákazníkom sú vaše osobné aj pracovné problémy úplne ukradnuté.

Evidujte svoje pracovné kontakty vrátane histórie vašej komunikácie

Čím viac kontaktov a zákazníkov, tým dôležitejšie je udržať si prehľad. Chce to systém. O čom ste pred rokom hovorili so zákazníkom, ktorý vám práve volá? Ktorí zákazníci vám to iba písali, že tento rok vynechajú pravidelnú revíziu zakúpeného zariadenia? Dobrá evidencia prináša do zmätku poriadok, je to neoceniteľný pomocník.

Vkladajte do komunikácie potrebnú energiu

Už sa vám niekedy stalo, že ste písali dlhý email a dostali na neho odpoveď len jednu vetu alebo dokonca žiadnu? Určite si pamätáte, ako vám bolo, toľko času nazmar. Ak vám pošle zákazník dlhý email alebo list, mali by ste okamžite spozornieť a toto úsilie dorovnať kvalitou svojej odpovede.

Pracujte na svojom ústnom a písomnom prejave

Vo vašej reči či korešpondencii môžu byť nedostatky, ktoré odrádzajú zákazníkov bez toho, aby ste si to uvedomovali. Niekto prechádza rýchlo do tykania, niekto robí pravopisné chyby, alebo pôsobí namyslene. Riešením môže byť koučing, kurzy slovenčiny, spoločenského správania a protokolu, artikulácie, rétoriky a pod.

Naučte sa riešiť konflikty a vychádzať aj s problémovými typmi

Drvivá väčšina sporov vzniká chybou v prístupe obidvoch strán. To znamená, že pokiaľ si viete ustrážiť vlastné reakcie a správanie, týmto problémom sa viete vyhnúť. Najlepšou odpoveďou na slovný či písomný útok je vecná a citovo nezafarbená reakcia, akoby sa nič nedialo.

Zdieľajte:
0

Ďalšie ponuky

15. januára 2021

Verbálna komunikácia: Využite ju na pracovisku vo svoj prospech


Prečítajte si viac
11. decembra 2020

Ako napísať dobrý životopis


Prečítajte si viac

Najnovšie pracovné ponuky

  • Operátor v drevárskej výrobe – Žiar nad Hronom, Detva
    19. januára 2021
  • Operátor strojov a zariadení – Žarnovica
    19. januára 2021
  • Brúsič hliníkových odliatkov – Žiar nad Hronom
    19. januára 2021
  • Operátor výroby – Carcoustics Slovakia Nováky
    19. januára 2021
  • Operátor vo výrobe – NEMAK Žiar nad Hronom
    19. januára 2021

Na trhu práce sme už od roku 2010 spoľahlivým partnerom v oblasti personálnych služieb, dôveryhodným poradcom pre zamestnancov a kandidátov, ktorí si prácu hľadajú.

Facebook profil YouTube kanál
Agentúra Person Education Servis
  • O nás
  • Registrácia
  • Pracovné ponuky
  • Ako si nájsť prácu
  • Sprostredkovanie zamestnancov
  • Zásady ochrany osobných údajov
Kontaktujte nás

info@apes.sk

0917 887 417

  SNP 111
  965 01 Žiar nad Hronom
  Slovakia

Všetky kontakty

© Agentúra Person Education Servis. Všetky práva vyhradené. Created by NoPrint | Beevam
Registrácia

Táto webstránka používa súbory cookies

Na našich webových stránkach používame nástroje, ktoré nám pomáhajú zlepšovať ich funkčnosť tak, aby sme vám ponúkli nielen vyšší komfort pri ich využívaní, ale i optimálne zobrazenie obsahu a reklám. Svojím výberom nám dávate súhlas s ich spracúvaním. Kliknutím na „Prispôsobiť“ sa môžete kedykoľvek dobrovoľne rozhodnúť, ktoré spôsoby použitia týchto údajov chcete povoliť. Viac informácií o Cookies a Spracúvaní osobných údajov.

Využitie súborov cookies

Na našich webových stránkach používame nástroje, ktoré nám pomáhajú zlepšovať ich funkčnosť tak, aby sme vám ponúkli nielen vyšší komfort pri ich využívaní, ale i optimálne zobrazenie obsahu a reklám. Svojím výberom nám dávate súhlas s ich spracúvaním. Kliknutím na „Prispôsobiť“ sa môžete kedykoľvek dobrovoľne rozhodnúť, ktoré spôsoby použitia týchto údajov chcete povoliť. Viac informácií o Spracúvaní osobných údajov a využitiu súborov cookies.

Aké cookies používame?

• Povinné (Nevyhnutné cookies)

Účelom spracúvania je prenos alebo uľahčenie prenosu správy prostredníctvom siete, alebo ak je to bezpodmienečne potrebné na poskytovanie služby informačnej spoločnosti, ktorú výslovne požaduje užívateľ.

Právny základ spracúvania osobných údajov: čl. 6 ods. 1 písm. c) Nariadenia – plnenie zákonnej povinnosti - zákon č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších predpisov

• Štatistické (Analytické a štatistické cookies)

Umožňujú rozpoznať a spočítať počet používateľov a získať informácie o tom, ako sa webová stránka používa (napr. ktoré stránky najčastejšie otvára používateľ a či používateľ od niektorých stránok dostáva chybové hlásenia). To pomáha zlepšiť spôsob, akým funguje jej webová stránka, napríklad tým, že používateľ môže ľahko nájsť to, čo hľadá. Súčasne pomáhajú porozumieť tomu, ako návštevníci interagujú s webovými stránkami anonymným zhromažďovaním a oznamovaním informácií.

Právny základ spracúvania osobných údajov: čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia – súhlas dotknutej osoby

Nastavenie alebo odstránenie Cookies

Svoj súhlas so Zásadami cookies môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať na našej webovej stránke.

Povinné (Nevyhnutné cookies)

Tieto súbory cookie sú potrebné na zabezpečenie funkčnosti internetovej stránky a nemožno ich v našich systémoch vypnúť. Svoj prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo vás upozorňoval na takéto súbory cookie, v takom prípade však nemusia niektoré časti stránky fungovať.

Štatistické (Analytické a štatistické cookies)

Umožňujú rozpoznať a spočítať počet používateľov a získať informácie o tom, ako sa webová stránka používa (napr. ktoré stránky najčastejšie otvára používateľ a či používateľ od niektorých stránok dostáva chybové hlásenia). To pomáha zlepšiť spôsob, akým funguje jej webová stránka, napríklad tým, že používateľ môže ľahko nájsť to, čo hľadá. Súčasne pomáhajú porozumieť tomu, ako návštevníci interagujú s webovými stránkami anonymným zhromažďovaním a oznamovaním informácií.